Digitalization solutions
We are a dedicated team of digital specialists, providing innovative solutions to help companies optimise their processes and increase efficiency.
Document ManagementWorkflow managementData CaptureDigital Form
Sistem centralizat de gestionare
a documentelor
O soluție electronică de management al documentelor, riguros implementat și definit, care asigură optimizarea arhivării și căutării documentelor.
-
Arhivarea documentelor într-un sistem centralizat și securizat -
Acces ușor și centralizat pentru toți angajații pentru căutare și arhivare -
Căutari rapide și sigure -
Acces segregat la documente -
Optimizează relația cu furnizorii și clienții -
Reduce substanțial timpi de căutare și găsire a documentelor -
Oferă angajaților posibilitatea de a se implica în activități cu valoare adăugată mai mare decât manipularea hârtiei
Automatizarea fluxului de lucru
Fluxuri automate ce controlează mișcarea documentelor în companie, aplicând reguli și procese definite pentru fiecare tip de document.
Documentele vor fi livrate automat angajaților după ce toți colegii au interacționat cu ele, eliminând astfel nevoia de a căuta documente în mod activ.
-
Control deplin al documentelor și a validării/aprobării acestora -
Reduce exponențial riscul de blocare al documentelor la angajați -
Aprobarea la timp a facturilor și a instrumentelor de plată -
Reduce riscul amenzilor sau penalităților din cauza întârzierilor trimiterii și primirii documentelor -
Reduce semnificativ timpii necesari “plimbării” documentelor de la un etaj la altul sau de la un birou la altul -
În era vitezei, viteza de răspuns este foarte importantă -
Oferă angajaților posibilitatea de a se implica în activități cu valoare adăugată mai mare decât manipularea hârtiei
Index cu un singur click & indexare inteligentă
Arhivarea documentelor devine mai ușoară cu DocuWare. One Click Index completează automat câmpurile selectate cu textul recunoscut de mouse. De asemenea, funcția Intelligent Indexing învață să identifice valorile și le completează automat. Utilizatorii trebuie doar să confirme corectitudinea.
-
Ecomomisire importantă de timp la introducerea datelor -
Reduce riscul de greșeală de tastare -
Reduce semnificativ timpii necesari “plimbării” documentelor de la un etaj la altul sau de la un birou la altul -
În era vitezei, activitățile automatizate pot aduce reduceri de costuri și timp semnificative -
Oferă angajaților posibilitatea de a se implica în activități cu valoare adăugată mai mare decât manipularea hârtiei
Creare formulare digitale
Crearea de formulare web accesibile de oriunde pentru a genera documente pe baza unor template-uri. Documentele generate pot declansa automat fluxuri de aprobare sau pot fi arhivate in locul potrivit, iar datele completate pot fi modificate in timpul fluxurilor de aprobare sau verificare.
-
Ecomomisire importantă de timp la introducerea datelor -
Ușor de utilizat și intuitiv de completat -
Pot fi completate mai multe documente cu un singur formular -
Documentele nu se scriu cu pixul și/sau nu mai trebuie redactate cu ajutorul altor aplicații -
Datele sensibile pot fi importate din bazele de date ale altor softuri
# Blacksys digitalization
Implementation process
Prices vary depending on the complexity of the implementation, but we adjust the recommended solutions according to the given budget.
Digitalization from the first step to a fully digital office is a continuous journey. We and our experts are with you at every step.
- Our experts configure the platform and build the necessary workflows;
- We assist you from analysis to implementation, train your company’s team. and provide support throughout the process.