Procesele de afaceri digitale și automatizate sunt esențiale pentru o creștere durabilă a afacerii – și un subiect care îi face pe CIO să se ridice și să ia aminte. Dar de unde să începeți sau cu ce proces să începeți mai întâi? Orizontul digitalizării este nesfârșit. De aceea, nu este întotdeauna ușor să identificați procesul de afaceri adecvat pentru propria companie și să păstrați o imagine de ansamblu.
Iată 10 procese tipice care se află în fruntea agendei pentru utilizatorii platformei de digitalizare JobRouter. Ne propunem să vă facilităm intrarea în lumea proceselor de afaceri digitale și să vă inspirăm să vă asumați alte proiecte de digitalizare
1. Îmbarcarea angajaților
Un proces structurat de îmbarcare ar trebui să familiarizeze noii angajați cu sarcinile lor și să contribuie la asigurarea loialității lor pe termen lung față de companie. Sarcinile individuale, cartografiate digital, cum ar fi configurarea unei stații de lucru sau stabilirea persoanei responsabile, devin un flux de lucru tipic în mediul HR, pe care utilizatorii îl implementează adesea în JobRouter.
2. Căsuța de primire digitală
În fiecare zi, mii de documente de diferite forme și tipuri intră în companie printr-o mare varietate de canale de intrare. În funcție de tip, toate documentele trebuie să fie vizualizate, verificate și procesate de mai multe persoane. Acest lucru este mult mai ușor cu o cutie poștală de intrare digitală. Utilizatorii se bazează pe JobRouter, de exemplu, pentru a clasifica în mod automat toate documentele primite, pentru a declanșa un proces de aprobare sau pentru a le stoca în arhiva integrată, într-o manieră care să nu fie supusă auditului.
3. Procesarea conturilor de plată
Un clasic printre utilizatorii JobRouter este procesarea digitală integrată a facturilor de plată. Combinația dintre automatizarea proceselor, recunoașterea documentelor, gestionarea documentelor și integrarea simplă a datelor de bază externe este ideală pentru procesarea eficientă a facturilor primite.
4. Gestionarea contractelor
Un proces digital de gestionare a contractelor acoperă toate etapele care încorporează, procesează sau necesită date contractuale. În JobRouter, pot fi implementate toate subprocesele, de la crearea contractului până la semnătura digitală. Acesta este unul dintre motivele pentru care gestionarea digitală a contractelor este atât de populară în rândul utilizatorilor.
5. Gestionarea datelor de bază
Datele de bază, de exemplu, informații despre furnizori, clienți sau centre de cost, sunt necesare de nenumărate ori în cele mai diverse locuri din companie. Administrarea centralizată face posibilă menținerea datelor la zi și utilizarea lor cu ușurință într-un proces. Pentru mulți utilizatori JobRouter, gestionarea datelor de bază este o cerință esențială pentru automatizarea proceselor de afaceri.
6. Portalul pentru furnizori și clienți
Utilizatorii nu folosesc JobRouter doar pentru propriile companii, ci și pentru interacțiunile cu furnizorii și clienții. Folosit ca portal de servicii, aceștia pot accesa, de exemplu, facturi și alte documente. În plus, furnizorii sunt adesea parte a unui proces și pot iniția ei înșiși pași pentru a gestiona comenzile de la început până la sfârșit și pentru a optimiza procesul.
7. Gestionarea reclamațiilor
Gestionarea digitală a reclamațiilor scurtează timpii de procesare, creează transparență în cadrul companiei și crește în mod durabil satisfacția clienților. Utilizatorii JobRouter au recunoscut acest lucru și folosesc platforma de digitalizare pentru a gestiona reclamațiile în mod digital, de la confirmarea de primire până la alocarea sarcinilor și înregistrarea costurilor.
8. Crearea de documente și aprobarea digitală
Munca în colaborare este o chestiune de la sine înțeleasă pentru utilizatorii JobRouter. Coordonarea documentelor cu efect juridic, în special, necesită adesea o coordonare internă și o aprobare ulterioară care necesită mult timp. Cu JobRouter, documentele pot fi create în comun, aprobate, inclusiv prin semnătură electronică, și arhivate.
9. Aplicație pentru călătorii de afaceri și raport de cheltuieli de călătorie
Cererea de deplasare în interes de serviciu și raportul de cheltuieli de călătorie se numără printre cele mai căutate procese digitale de re
surse umane în rândul utilizatorilor JobRouter. Printre altele, acestea permit angajaților să lucreze din orice locație și să facă schimb de informații rapid și fără probleme.
10. Notificarea concediului medical
Atunci când vă bate capul și vă curge nasul, nu vă puteți gândi la muncă. Exact despre asta este vorba în notificarea digitală a concediului medical. În JobRouter, utilizatorii pornesc notificări de concediu medical pentru ei înșiși și în numele altora. Procesul poate fi controlat printr-o gestionare definită a drepturilor și rolurilor și permite tuturor părților implicate să fie informate cu privire la o absență pe motiv de boală.
Nimic potrivit? Platforma de digitalizare JobRouter poate fi utilizată pentru a cartografia scenarii de aplicații foarte diferite.